Vi är nu hemkomna från en väldigt skön och trevlig dag och natt i Vadstena. Att man kan sakna en person så mycket trotts att man är i samma hus, syftar nu såklart på Celine. Vi var helt ivriga över att gå upp imorse när vi hörde Celines fina stämma ute i vardagsrummet, som små barn! 

Idag tog jag och Mattias en liten tur ner till "stan" i Vadstena för att byta ut julklappen som jag fick utav svärföräldrarna, då jag inte klarade av tyget i tröjan, jag är VÄLDIGT känslig med sådant tyvärr! Jag fick i vilket fall som helst med mig ett par byxor och en spets tröja och dessutom 202 kr tillgodo ,inte dumt de inte! ;)

Idag står det tacos på kvällsmenyn, det är ju faktiskt alltid lika gott enligt mig. Kvällen blir lugn, bara massa Celine mys framför tv:n. 
Trevlig lördag allesammans!





Kommentera

Publiceras ej