Idag har jag och Mattias varit tillsammans i 2 år och 8 månader, vi har varit förlovade i 1 år, 5 månader och 10 dagar och vi har haft vår egna bostad sedan 7 månader och 8 dagar tillbaka. Den kärleken som du ger mig är helt obeskrivligt fin. Att jag får spendera mitt liv, mina helger och mina kvällar tillsammans med en person som dig är mer än vad jag någonsin kunde önska mig! 

Idag är vår vackra, lilla dotter 2 månader och 26 dagar. Hon är det finaste jag någonsin skådat. Celine gör mina dagar så himla underbara! Hon är vår dotter, kan ni tänka er? VÅR DOTTER! 

Jag älskar er, Mattias och Celine så otroligt mycket. Ni kommer nog aldrig att förstå hur stor och djup min kärlek till er är. Ni gör mig till världens lyckligaste sambo och mamma! 
Min alldeles egna, älskade lilla familj <3 



2 kommentarer

mattias

10 Jan 2015 14:44

Jag älskar dig mest min fina flicka, du är helt underbar!

Svar: ;*
Jennifer Werner

Solveig Roshamn

10 Jan 2015 23:12

Så fina bilder! Jag önskar Er all lycka. Mormor Solveig.

Svar: Tack så mycket! Kram
Jennifer Werner

Kommentera

Publiceras ej